avatar Ten blog prowadzi DARIUSZ79 z miasta sosnowiec Mam przejechane 77719.69 kilometrów w tym 2598.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.49 km/h Więcej o mnie

Zagłębiowska Masa Krytyczna

Darmowe fotoblogi
          Free counters!
03:15 h 21.59 km/h
Max prędkość:41.00 km/h

Świerklaniec PArk, Nakło Śląskie - PAłac

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 01.05.2009 | Komentarze 6

Spontan o 5.30 rano śmignołem se przed siebie cel w sumie jeden zobaczyć pałac w nakle śląskim i pierwszy raz założyłem bagażnik i sakwe zakupioną wcześniej. Moge powiedzieć że bajka jest jazda z sakwą raz że bagaż nie trzeba na plecach wozić drugi jazda z górki jest szybsza:) I tysiąc w tym sezonie zaliczony :D

Tarsa:Sosnowiec - Wojkowice - Dobieszowice- Park Świerklaniec - Nakło Śląskie - Piekary Ślaskie - Wojkowice - Czeladż - Sosnowiec

Park Świerklaniec © DARIUSZ79

Pałac Donnersmarcków w Nakle Śląskim © DARIUSZ79

Kopiec Wyzwolenia - Piekary Śląskie © DARIUSZ79

Panorama - Piekar Śląskich © DARIUSZ79

Kopiec Wyzwolenia zdobyty :D © DARIUSZ79
Kategoria >>> 50km

Platon
| 10:44 wtorek, 5 maja 2009 | linkuj Świetna ta pierwsza fotka z mostem. Mógłbyś gdzieś wystawić ją w pełnej rozdzielczości ? ( jakiś speedyshare.com czy sendspace.com )
olo81
| 12:51 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Kurcze super miejsca jak byłem tam kiedyś to nie znalazłem pałacu :)
robin
| 17:56 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Mostek rewelacja! Pozdrawiam
benasek
| 11:14 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Ten palac wyglada niesamowice, niejeden horror mozna by tam bylo nakrecic.

Pozdrawiam
azbest87
| 22:34 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Piękne foty:) ehh:)
Pozdro!
djk71
| 11:58 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Pięknie. Prawdziwy spontan o tej godzinie... Jak mówiłem szkoda, że nie zgadałeś, bo miałbym motywację... tak blisko mnie :-)

Z sakwami jeździ się wbrew pozorom dość szybko... z górki i z wiatrem. W drugą stronę niestety to czuć, szczególnie jak coś w sakwach jest :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzie