avatar Ten blog prowadzi DARIUSZ79 z miasta sosnowiec Mam przejechane 77586.11 kilometrów w tym 2598.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.49 km/h Więcej o mnie

Zagłębiowska Masa Krytyczna

Darmowe fotoblogi
          Free counters!
04:20 h 19.15 km/h
Max prędkość:54.00 km/h

Czechy Mój pierwszy raz :):)

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 2

Zainspirowany na czwartek traskę przez Dobilona(ilona) i Robert D.(robd) Czeskie klimaty mnie wciągnęły no i poczułem troszkę dróg rowerowych Cyklotrasa w tym kraju. Pociągiem dostałem się do Chałupek szybka przebieranko w krótkie rzeczy bo za oknem słońce dawało oznaki ciepła. Na pierwszy ogień Bochumin przyjazne miłe miejsce tak bym skomentował. Dróg rowerowych spotkać można często doprowadziły mnie do wyjazdu z tego miejsca w stronę Karviny. Po drodze mijam rzekę Olze i włączam się do drogi rowerowej ach malina tak można jeździć:) Dojeżdżam do miejsca docelowego na rynek focenie odpoczynek. I tak kunia jak się z tego się wydostaje miejscowa ludność mi pomogła heepy jestem. I byłem po polskiej stronie do skoczowa na małe jadełko i Kolejami Śląskimi do Katowic i rowerownie do domu.

Trasa:Chałupki - Bochumin - Karvina - Kończyce Wielkie - Skoczów Katowice - Sosnowiec